موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

DTEK50 نام دارد که تلفظ کردن آن به راحتی در دهان نمی چرخد.
BlackBerry دوباره بازگشته است! و این بار از سخت افزارهای مقاوم Alcatel و یک نام واقعا بد استفاده می کند. BlackBerry بهتر است بداند که اگر آن ها به عنوان یکی از چندین شرکت های مشتاق باقی مانده در زمینه ی کیبوردهای سخت افزاری هستند و مانند نام تجاری سازنده ی کانادایی تلفن یعنی QWERTY نسبت به کار خود میدوار هستند، بهتر است بدانند که ناامید خواهند شد.
آن چه که DTEK50 ارائه می کند از ویژگی های متوسطی برخوردار است که شامل یک پردازشگر Snapdragon 617 هشت هسته ای، حافظه ی 3GB و یک دوربین 13 مگاپیکسل است. حافظه ی داخلی آن به 16GB محدود شده است، اما از کارت های microSD تا 2TB پشتیبانی می کند.
BlackBerry به شدت در حال آموختن ویژگی های امنیتی برای فروش تلفن خود می باشد، اول از همه، این به معنای داشتن یک هسته ی سخت، یک سخت افزار معتبر، رمزگذاری کامل دیسک ، یک بوت لودر ایمن و مجموعه ای از ویژگی های دیگر است که به منظور دادن احساس امنیت به شما طراحی شده است.


رمزگذاری پشت سرهم به وسیله ی تضمین داشتن سخت افزار معتبر ارائه داده شده است که تنها دستگاههای اصلی می توانند به یک شبکه ی سازماندهی شده متصل شوند، که می تواند به آن ها جهت ایجاد جذابیت برای مخاطبان تجاری موردنظر خود کمک کند.
جای تعجب نیست که این تلفن به همراه اپلیکیشن مخصوص DTEK برای BlackBerry عرضه می شود که امکان یک بازبینی سریع امنیتی و بازخورد با جزئیات را در مورد اینکه کدام اپلیکیشن ها به جزئیات شما و در چه زمانی دسترسی دارند، در اختیار شما قرار می دهند.
این محصول در حال حاضر برای پیش سفارش و با قیمت 299 دلار موجود می باشد، اما قبل از اینکه کارت خود را بیرون بیاورید، شاید بخواهید در مورد سفارش دادن مدل Alcatel Idol S4 کمی فکر کنید. می پرسید چرا؟ زیرا یک نسخه ی به روزشده از همین تلفن می باشد که دارای یک هدست واقعیت مجازی بوده و قیمت آن 350 دلار می باشد.
فروشگاه آنلاین BlackBerry گفته است که DTEK50 تحویل سفارش ها را در هفته ی 8 آگوست آغاز می کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

وب سایت جدید گوگل شما را در انتخاب گوشی اندرویدی مناسب، کمک می کند