نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

چند سال پیش Gilad Somjen به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، در حال راه‌اندازی مجموعه سایت‌های WordPress برای خدمات میزبانی وب Amazons Web Services بود. اما زمانی که Somjen تلاش کرد تا یک حساب کاربری ایجاد کرده و در خدمات سرور آمازون AWS ثبت نام کند، این روند را غیر قابل نفوذ یافت و در نهایت دستیار IT استخدام کرد تا این کار را برایش انجام دهد. اما این اقدام جرقه‌ی ایده‌ی Cloudwith.me مستقر در دوبلین را روشن کرد.
سرویس Cloudwith.me،  داشبوردی ساده شده ارائه می‌دهد تا روند Onboarding را برای دسترسی مبتدیان آسان‌تر کند. Somjen گفت خدمات AWS، برخی ویژگی‌های برتر را برای کسانی که درwebhosts‌های مرسوم‌ عضوند، ارائه می‌دهد، اما تازه‌واردان در موقعیتی نیستند تا از مزیت این قابلیت‌ها استفاده نمایند.
پس از عرضه‌ی نسخه‌ی بتا در هفته‌های گذشته، این شرکت در حال حاضر بودجه‌ی خود را به ۵۰۰۰۰۰  دلار افزایش داده است. Cloudwith.me امیدوار است به خدمات ابری دیگر، مانند Microsoft Azure  اضافه شود. شایان ذکر است، ایده‌ی مذکور بازار خدمات ابری را ایجاد می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا بهترین قیمت را بر اساس نیازهای خود، انتخاب کنند و این در حالی‌ است که همه‌ی آن‌ها از یک داشبورد Cloudwith.me مدیریت می‌شوند.

برچسب هاCloudwith.me
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

راه های cloud : دید وسیعی از آینده ی خانه سازی لس آنجلس