ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت

دونیت در اطلاعیه‌ای برنامه‌ توقف فعالیت خود را اعلام کرده‌ است.
به گزارش پیوست طبق اطلاعیه‌ای که روی سایت دونیت قرار گرفته‌ است این پلتفرم تامین مالی جمعی در یک دوره زمانی تقریبا یک ساله تمامی فعالیت‌های خود را متوقف خواهد کرد.
تیم مدیریتی دونیت دلیل اصلی توقف فعالیت این پلترم تامین مالی جمعی را اعلام نکرده است فقط در اطلاعیه آمده است: «بر اساس تصمیم اتخاذ شده در هسته‌ی تیم دونیت، فعالیت دونیت، بزودی و با برنامه زیر پایان خواهد یافت.»
در اولین اطلاعیه‌ای که از سوی تیم این پلتفرم تامین مالی جمعی صادر شده است از تاریخ اول خرداد ماه امسال امکان حمایت به پروفایل‌های شخصی و سازمانی غیر فعال خواهد شد همچنین امکان ایجاد پروژه جدید نیز وجود نخواهد داشت.
همچنین از تاریخ اول شهریور ماه نیز امکان هرگونه پرداخت وجه از سیستم دونیت حذف خواهد شد و پروژه فعالی وجود نخواهد داشت و پروژه جدیدی فعال نخواهد شد.
دونیت به عنوان پلتفرم تامین مالی جمعی (Crowdfunding) کمتر از ۵ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در این دوره زمانی توانسته است بیش از ۲۵ میلیارد ریال تامین مالی از بیش از ۱۷۰ هزار پرداخت حمایتی به بیش از ۴۰۰ پروژه ثبت شده در دونیت انجام دهد.
طبق برنامه‌ی زمان‌بندی شده در صورت تامین فضای میزبانی، وب‌سایت دونیت جهت مشاهده سوابق تا ۲۹ اسفند در دسترس خواهد بود در غیر این صورت وب‌سایت دونیت از پایان سال امسال از دسترس خارج خواهد شد و مبالغی که تا این تاریخ در دونیت درخواست تسویه نشده باشد به تصمیم و انتخاب تیم مدیریت دونیت به امور خیریه اختصاص خواهد یافت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه