ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ اسفند

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرد: مصوبه مجلس درخصوص افزایش ۱۰ درصدی تسهیم درآمد اپراتورهای مخابراتی احتمالا ایرانسل را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حسین اسلامی در نشست خبری آنلاین خود با رسانه‌ها با بیان این مطلب گفت: هر تغییری در برنامه تجاری اپراتورها تاثیرات زیادی روی خدمات اپراتورها، صنف ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و عموم جامعه خواهد گذاشت و بخش‌های مختلفی را دچار آسیب جدی خواهد کرد.
او با بیان اینکه با مصوبه مجلس در مورد افزایش حق‌السهم اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت مخالف است، افزود: در این باره جلساتی را برگزار کرده‌ایم و امیدوارم حالا که باوجود تمام مشکلات، این مصوبه به تایید شورای نگهبان رسیده، لااقل اجرای آن به درستی انجام شود.
اسلامی اظهار داشت: طی جلسه‌ای درخصوص همین مساله با کمیسیون اینترنت تهران، این کمیسیون مخالفت صریح خود را در رابطه با این مصوبه مجلس اعلام کرده است. گلایه ما این است که چرا چنین تصمیم‌گیری‌هایی انجام می‌شود و هیچ مشورتی با ما نمی‌شود.
او افزود: این نوع تصمیم‌گیری‌ها حتی اگر برای درآمدزایی دولت باشد، باید در رابطه با آنها با بخش خصوصی مطرح و نظرخواهی شود چراکه در غیر این صورت نتایج خوبی نخواهد داشت.
به گفته رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، اکنون با تصویب این مصوبه باید مراقبت کنیم هزینه اینترنت معقول بماند و اصرار بر اینکه افزایش 10 درصدی تسهیم درآمد اپراتورها، هزینه‌های آنها را بیشتر نمی‌کند، یک اصرار اشتباه است و باید این موضوع به درستی مورد تحقیق قرار گیرد تا گرانی بدتری در کار نباشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه