ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۳ شهريور

به گزارش برنا، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در خصوص جایگزینی ارز دیجیتال برای معاملات و دور زدن تحریم‌ها منتظر گزارش بانک مرکزی است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ارز دیجیتال یکی از سیاست‌هایی است که در کمیسیون اقتصادی مجلس برای دور زدن تحریم‌ها و جدا کردن کشور از سیطره‌ی دلار پیگیری خواهیم کرد.
محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگویی در خصوص ارز دیجیتال گفت: بانک مرکزی را در این باره مکلف کردیم و قرار است گزارش نهایی خود را به ما ارائه بدهند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه به دنبال این هستیم که ضابطه و چارچوب مشخصی برای این ارز تعیین کنیم، افزود: بخش خصوصی باید به این موضوع ورود پیدا کند تا بتواند مبادلات خود را از طریق ارز دیجیتال انجام دهد.
وی همچنین افزود: این یکی از سیاست‌هایی است که در کمیسیون اقتصادی مجلس برای دور زدن تحریم‌ها و جدا کردن کشور از سیطره دلار انجام خواهیم داد.
نماینده‌ی کرمان گفت: ارز دیجیتال در شرایط کنونی کشور می‌تواند با برنامه‌ریزی مجموعه مدیران ارشد و کلان اقتصادی مبنای رسمی برای ما داشته باشد که کار ارزشمندی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه