تکنولوژی
دنیا شکوهی۰:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد

گوگل در حین کنفرانس Google IO سه جنبه جدید درباره گوگل کاردبورد را معرفی کرد.
اولین و هیجان انگیزترین جنبه آن این است که DIY viewer  تلفن هایی به بزرگی 6 اینچ را در خود جای میدهند. آهنربایی دارد که بر هر تلفنی کار میکند. و برای ساختن تنها به 3 مرحله به جای 12 مرحله نیاز دارد.
به طور شگفت انگیزی، اکنون کاردبورد، آیفون را نیز پشتیبانی می کند. درگذشته اپلیکیشن هایی بودند که با آیفون کار میکردند اما هیچگاه یکپارچه نبودند.


برای رفتن بیشتر به سمت قلمرو آموزشی، گوگل خواستار استفاده از کاردبورد در کلاس های درس است. قابلیت جدیدی به نام Expeditions  ، معرفی شده، یک گردش علمی مجازی است که دانش اموزان میتوانند بعد از اینکه معلمان نقاط متنوعی را برای بازدید مشخص کردند به آن بروند.
در آخر لوازم دوربینی که عکس های برجسته بینی برای تجربه VR میگیرد معرفی شد.
به نام Jump، گوگل با GoPro برای ساختن و فروشsetup  دوربین همکاری خواهدکرد که در همین تابستان در دسترس خواهد بود. سامسونگ و اوکولوس setup های مشابه خود را با نام   Project Beyond در کنفرانس Dev Con سال گذشته سامسونگ معرفی کردنند. هر دو آنها شامل 16 دوربین بودند اما امکانات بیشتری برای Jump هنوز بیرون داده نشده بود.


گرچه به عنوان "ساخت پیچیده" معرفی شده است اما غول جستجو شماتیک هایی را ایجاد کرده است  تا افراد بتوانند سیستم ویدیو 360 درجه خود را خلق کنند. مانند نسخه پیش ساخت، طرح ها  نیز این تابستان در دسترس خواهند بود. ویدیو ها ی VR زمانی که طرح ها منتشر میشوند میتوانند دیده شوند، اگر شما کاردبورد گوگل یا اپلیکیشن یوتیوب داشته باشید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه