تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ آذر

ممکن است که اینترنت بعضی چیز ها ما را به سمت وسایل هوشمند تر پیش ببرد اما هنوز وسایل آنالوگ قرن بیستمی زیادی هستند که فورا کنار گذاشته نمیشوند . پریز های هوشمندnyrius  میتوانند راه حل موقتی باشند ، چون کنترل های هوشمندی را به وسایل وصل شده به برق با گوشی ها و تبلت های ios  یا اندروید متصل به بلوتوث اعمال میکند . ما اخیرا این شانس را داشتیم تا خودمان امتحانش کنیم . اول از همه اینکه ما میتوانیم قبول کنیم که راه انداختن آن به همان سادگی است که کمپانی ادعا میکند . این وسیله به هر سه شاخه ی 12V,60Hz AC روی دیوار وصل میشود . و دکمه ای روی دیوار دستگاه راه خاموش و روشن میکند . زمانی که روشن شد ، پریز هوشمند اتصال بلوتوثی بین گوشی یا تبلت با اپلیکیشن قابل دانلود مجانی ایجاد میکند .
زمانی که دانلود شد ، شما اپلیکیشن را با پریز جفت میکنید . سپس میتوانید آن را در به هر چیزی در خانه که فکرش را بکنید وصل نمایید . مثل لامپ ها ، توستر ها ، استریو ها ، قهوه ساز ها ، پتو های الکتریکی و یا حتی لپ تاپ . ما همه ی اینها را امتحان کردیم و هیچ مشکلی نداشتیم . کاربران میتوانند تا سه عدد  پریز هوشمند را با ios یا حتی 7 تا را با اندروید  کنترل کنند . nyrius به ما یک پریز هوشمند فرستاد تا بتوانیم با یک پریز  تکی امتحانش کنیم اما ما آن را بر یک کابل خرطومی وصل کردیم تا ببینیم بار اضافه را چطور تحمل میکند و دیدیم که بدون هیچ مشکلی کارش را کرد . این اپلیکیشن محدود به یک سری دستورالعمل های پایه است اما ما صراحتا فکر نمیکردیم که هیچ کدام از باقی گزینه ها بتوانند قدرتمند ترش کنند . فشار یک آیکن خاموش و روشن در اپلیکیشن به شما این امکان را میدهد که کنترل هر دستگاهی را که به پریز وصل است را داشته باشید . ما این وسیله را اینگونه امتحان کردیم . لامپی را از بیرون خانه بعد از بازگشت به خانه در تاریکی روشن کردیم . این مساله زمانی  به کار میاید که بخواهید از تایمر اپلیکیشن استفاده نمایید تا زمانی که  وارد خانه ، آپارتمان یا دفتر کار میشوید ,فضا تاریک نباشد .
هر دستگاهی  که به پریز وصل کنید میتواند توسط تایمر اپلیکیشن کنترل شود . این کار به شما این امکان را میدهد که چارچوب زمانی و روزهایی هفته ای را که میخواهید پریز فعال باشد را انتخاب کنید . ما آن را در یک قهوه ساز امتحان کردیم که تایمر نداشت و خیلی خوب کار کرد .
همچنین کنترل نزدیکی وجود دارد که به صورت خودکار وسایل برقی را زمانی که مسافرت کرده اید و از محدوده ی دستگاه های ios  یا اندروید خارج شده اید خاموش میکند و زمانی که به آن محدوده بازگشتید روشنشان میکند . برای مثال یک تلوزیون که به یک پریز هوشمند وصل است زمانی که برای کار به خارج از محدوده ی کار دستگاه میروید خاموش میشود و زمانی که به محدوده بازگشتید  روشن میشود .


از آنجایی که پریز هوشمند متکی به اتصال بلوتوث است ، این محدوده میتواند هم خوب و هم باعث مشکل باشد . این کمپانی ادعا میکند که این وسیله در میان یک محدوده ی 33 پایی (10 متری) عمل خواهد کرد . این برای موقعیت هایی که خانه را ترک میکنید خوب است اما برای خروج از خانه تحت فشار قرار میگیرید اگر در یک خانه یا آپارتمان متوسط زندگی کنید . یعنی این مشخصه ی نزدیکی در چنین موقعیتی خیلی نمیتواند به کار آید . بخش مثبتش این است که بر خلاف خیلی از دستگاه ها که بر پایه ی اتصال اینترنت اند ، مانند mydlink D-link  خانه از پریز هوشمند استفاده میکنند یعنی لازم نیست نگران اتصال اینترنت همیشه روشن باشید .
nyrius  برای اولین باز این پریز هوشمند را امسال از طریق کمپین کیک استارتر معرفی کرد که حدود 20000 دلار آمریکا به دست آورده بود . این کمپانی حمل و نقل را از اکتبر امسال با لیست قیمت زیر 40 دلار آغاز کرد .

برچسب هاNyriusdumb devices
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سرمایه‌گذاری بیش از ۱ میلیارد دلاری Samsung بر روی تولید چیپ در خاک آمریکا