کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

اپل حرکتی آرام اما جالب در استراتژی بلند مدتش در ارتباط با سازمان‌ها دارد. این شرکت یک تیم فناوری، حداقل 18 نفر از Silicon Valley Data Sceince (SVDS) را استخدام کرد.
این استارتاپ که در خارج از Mountain View قرار دارد، مشاوره‌ی تبدیل کسب‌وکارها به شرکت‌ها و دیگر سازمان‌ها را با استفاده از راه‌کارهای مبتنی بر علوم داده و مهندسی انجام می‌دهد. تا آنجایی که تائید شده این معامله شامل تمامی استارتاپ SVDS نیست و تنها شامل تیمی 18 نفره از آن است.
هر چند معلوم نیست که خود SVDS در حال انجام چه کاری است. وب‌سایت آن هنوز فعال است، اما حساب‌های اجتماعی آن بر روی LinkedIn و Twitter از ماه نوامبر به‌روزرسانی نشده‌اند و حدود 18 نفر یا بیشتر از افراد SVDS بر روی LinkedIn، پروفایل‌شان را به‌روز‌رسانی کرده اند و اعلام کرده‌اند که هم‌اکنون برای اپل کار می‌کنند.
این تیم که بنابر اطلاعات LinkedIn در اوایل ماه جاری 30 نفر بودند، شامل تعدادی دانشمند داده و مهندسین، همچنین مشاوران هستند. علاوه بر این‌ها این تیم دارای سال‌ها تجربه‌ی انباشته شده در تمامی زمینه‌های نام برده شده هستند. SVDS حدود 3 میلیون دلار افزایش بودجه از یک گروه قابل توجه از سرمایه‌گذاران شامل Crosslink، GSV Capital و Cendana Capital داشته است.
هر چند هرگز معلوم نبوده که هدف اپل از خریدهایش چه چیز است – منابع انسانی یا هر نوع خرید دیگر – اما باید گفت که این شرکت در سال‌های اخیر به طور مستمر بر روی کار با شرکت‌های بزرگ و کوچک متمرکز بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه