ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۰ مهر

فلاح‌جوشقانی افزایش قیمت بسته‌های اینترنت همراه را در چارچوب قانون دانست و اظهار داشت: ایران ارزانترین اینترنت تلفن همراه در دنیا را دارد.
در هیاهوی افزایش قیمت تمام کالاها و خدمات، اپراتورها از غافله عقب نماندند و آن‌ها نیز نرخ بسته‌های اینترنت را بیش از کف تعیین شده توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بالا بردند.
افزایش نرخ تعرفه‌ بسته‌های اینترنت از چند هفته‌ی پیش رقم خورد؛ به گونه‌ای که اپراتور اول با افزایش نرخ بسته‌های کوتاه‌ مدت روزانه و هفتگی و همچنین تحمیل بسته‌های شبانه بدون کاربرد و در ظاهر هدیه و از سوی دیگر ایرانسل نیز با افزایش قیمت تمامی بسته‌های اینترنتی و بسته‌های پرمصرف طولانی مدت خود، این افزایش قیمت اینترنت را رقم زدند.
اپراتور رایتل این روزها افزایش قیمت نسبی داشته اما بنا به گفته‌ی کاربران، قیمت‌های فعلی این اپراتور در برابر دو اپراتور دیگر قدرت حق انتخاب بیشتری به مخاطب خود می‌دهد.
فلاح جوشقانی تأکید کرد: بررسی اولیه‌ی در قاب رگولاتور نشان می‌دهد این افزایش تعرفه توسط اپراتورها خلاف مقررات نبوده ولی باید ملاحظات مردمی در آن نیز دیده شود.
معاون وزیر خاطر نشان کرد: شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنت ثابت، بارها گلایه کردند که چرا این تعرفه‌ها با قیمت پایین عرضه می‌شود، این موضوع موجب بر هم زدن بازار کسب‌وکار ما شده است. ما بارها در مقابل این موضوع مدارا کردیم ولی باید با کمال صراحت بیان کنم ایران ارزان‌ترین قیمت موبایل اینترنتی در دنیا را دارد و فوق‌العاده ارزان است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه