ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۸ آبان

رایتل در پایان هفتمین سال آغاز به کار خود، از تلاش حداکثری این اپراتور برای خدمت‌رسانی به پنج میلیون مشترک فعال خود، در راستای جلب رضایت آنان و تثبیت «همراه هوشمند» خبر داد.
به گزارش روابط عمومی رایتل، ۳۰ آبان ماه سال ۱۳۹۷، هفتمین سالروز همراهی رایتل با شما هموطنان عزیزمان است.
برند اولین اپراتور ارایه‌دهنده‌ی خدمت موبایل نسل سوم، با نام تجاری رایتل، صبح دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ رونمایی شد. نسل سوم شبکه‌ی تلفن همراه یا همان 3G از چنین روزی به صورت تجاری وارد بازار تلفن همراه کشور شد و شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. در برند رایتل، رای کلمه‌ای فارسی به معنای هوش و خرد و تل مخفف تلفن است.
لازم به ذکر است، این شرکت در سال ۱۳۸۶ تشکیل و در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹، به عنوان اپراتور سوم تلفن همراه در ایران انتخاب و موظف به عرضه‌ی سیم‌کارت‌های نسل سوم در شهرها و حداقل نسل دوم در جاده‌های ایران شده بود.
دسترسی به اینترنت پرسرعت و تماس تصویری علاوه بر سرویس MMS و SMS، از جمله قابلیت‌های منحصربه‌فرد این سیم‌کارت‌ها در آن زمان بود که در ۳ نوع دائمی، اعتباری و دیتا ارائه می‌شد.
این اپراتور سیم‌کارت‌های خود با پیش شماره‌ی ۰۹۲ و تا سقف حداکثر قیمت ۱۲۰ هزار تومان برای سیم‌کارت‌های دائمی و ۲۰ هزار تومان برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دسترسی به اینترنت 3G در اختیار مشترکان قرار داد.
رایتل که در شروع کار، از عرضه‌ی مهم‌ترین مزیت خود که امکان برقراری تماس تصویری از طریق سیم‌کارت بود، باز داشته شد، در ادامه توانست با تلاش و پشتکار، به عنوان «همراه هوشمند» در جامعه شناخته شود.
این اپراتور، در هفت سال فعالیت، در تلاش بوده است تا امکان بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های روز را برای مشترکین خود فراهم آورد تا بدون احساس شکاف در بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز، از رفاه حداکثری که به واسطه‌ی رشد این تکنولوژی‌ها ایجاد شده است، استفاده و تازه‌ترین زمان خود را تجربه کنند.
رایتل در ادامه با برقراری رومینگ ملی و همکاری اپراتورهای داخلی، موفق به تکمیل پوشش سراسری در تمامی جاده‌ها و شهرهای ایران شد. رایتل در هفتمین سال فعالیت خود، پنج میلیون مشترک فعال دارد. همچنین هم اکنون سرانه‌ی مصرف اینترنت هر مشترک رایتلی در ماه، حدود سه گیگابایت است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه