تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۰ تير

به گزارش اینگجت، شرکت  Anki"s ربات اسباب بازی جدید به نام کوزمو معرفی کرده است که طراحان آن کارکنان استودیوی معروف انیمیشن پیکسارهستند.
اگر در فکر خرید یک ماشین کنترلی هستید، اتومبیل براق و هوشمند کوچک کنترل از راه دور Cozmo انتخاب فوق العاده ایست. اگر کارتون WALL-E را دیده باشید حس خوبی نسبت به این ربات نیز خواهید داشت زیرا این ربات دوست داشتنی نیز طراحی استودیو پیکسار و کامپیوتر ویژن دیزاین است.


Cozmo یک ربات کوچک و شبیه یک بولدوزر است، اسباب بازی مجهز به یک سیستم هوشمند یادگیری است. با دوربین تعبه شده در این ربات می توانید در محیط پیرامون خود کاوش کنید.از دیگر ویژگی های او تشخیص چهره است . مدیریت این ربات با نصب برنامه کاربردی آن بر روی گوشی همراه امکان پذیر است.

در سر ربات یک صفحه نمایش کوچک قرار دارد که، Cozmo توسط آن احساسات خود را نشان می دهد. مثلا در هنگام ارتباط با فردی که اغلب بازی می کند می تواند احساسات خود را بخوبی نشان دهد. زمانی که فرد جدیدی با او روبرو شود تا زمانی که با او بازی نکند ربات از برقراری ارتباط با وی می ترسد.


این ربات دوست دارد با مکعب های خود بازی کند و در صورتی که کسی به برج مکعبی او آسیب بزند عصبانی خواهد شد.،

قیمت

این اسباب بازی در حال حاضر در مرحله پیش فروش است و قیمت آن معادل 180 دلار است .عرضه این ربات در اکتبر 2016 آغاز خواهد شد.

برچسب هاCosmoRobot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بوستون ربات های خود را در حال خرامیدن به نمایش گذاشت