کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ بهمن

به گزارش همکاران سیستم، شرکت مایکروسافت امروز نتایج مالی فصل قبل از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ را به قرار زیر منتشر کرد و آن را با نتایج مالی خود در مدت مشابه سال قبل مقایسه کرد:
-مجموع درآمدها 43.1 میلیارد دلار محاسبه شد که این رقم رشد 17 درصدی را نشان داد
-درآمد عملیاتی 17.9 میلیارد دلار بود و برای آن رشد 29 درصدی محاسبه شد
-درآمد خالص در این فصل 15.5 میلیارد دلار بود و رشد 33 درصدی را تجربه کرد
-درآمد به دست آمده از هر سهام 2.03 دلار بود و میزان افزایش آن 34 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل برآورد شد.
«ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «آنچه در طول سال گذشته شاهد بودیم بروز موج دوم تحول دیجیتال بود که همه شرکت‌ها در هر صنعتی را فرا گرفت. ایجاد توانایی دیجیتال را می‌توان یک سرمایه جدید برای هر یک از شرکت‌ها قلمداد کرد که باعث مقاومت و رشد در هر سازمان می‌شود. مایکروسافت به عنوان عرضه کننده بزرگترین و جامع‌ترین پلتفرم ابری جهان از این تغییرات پشتیبانی می‌کند.»
«آمی هود» معاون اجرایی ومدیر ارشد مالی مایکروسافت نیز در این خصوص توضیح داد: «تسریع تقاضا برای پیشنهادهای متفاوت ما باعث شد درآمدهای واحد توسعه خدمات رایانش ابری به 16.7 میلیارد دلار برسد که این رقم رشد 34 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان داد. ما همچنان از سرمایه گذاری‌های خود در حوزه‌های استراتژیک و با رشد بالا ادامه می‌دهیم.»
درآمدهای مایکروسافت در بخش «فرآیندهای بهره وری و تجاری» در دوره زمانی یاد شده 13.4 میلیارد دلار محاسبه شد که این رقم نیز رشد 13 درصدی را تجربه کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه