موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

گوگل سری جدید گوشی های خود را به نام پیکسل رونمایی کرد. این گوشی جایگزین خط تولید مدل نکسوس شده است. گفته می‌شود گوشی جدید یکی از بهترین دوربین های جهان را دریافت کرده است.
در حال حاضر این کمپانی تصمیم گرفته است به صورت جدیدی در عرصه طراحی و تولید گوشی های هوشمند فعالیت کند. بدیهی است گوگل قصد دارد راهی که اپل در پیش گرفته را دنبال کند که سبب شده است کمپانی اپل سخت افزار و سیستم عامل مختص به خود را داشته باشد. در همین راستا شاهد اندروید و گوشی پیکسل هستیم. پیکسل اولین گوشی خواهد بود که با سیستم دستیار گوگل (Google Assistant) کار خواهد کرد و همانند  Google Now با فشار چند ثانیه ای بر روی دکمه "Home" به کار خواهد افتاد.
شرکت تحقیقاتی DxOMark بالاترین نمره در میان تمام دستگاه های تلفن همراه را به پیکسل اعطا کرده است، یعنی 89 امتیاز. (آی فون 7، با سه امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار دارد)
این شرکت سیستم تثبیت کننده بسیار کارآمدی را  برای ضبط ویدئو و ذخیره تصاویر که چند ثانیه قبل از فشار دادن دکمه شاتر فعال می شود، توسعه داده است. همچنین صاحبان پیکسل امکان ذخیره سازی عکس و فیلم های  خود را در ابر نامحدود Google Photos دارند.
پیکسل و XL پیکسل، تنها در اندازه صفحه نمایش (5 و 5.5 اینچی) و ظرفیت باتری‌شان با هم متفاوت هستند و ویژگی های دیگر آن ها کاملا یکسان است.
پردازنده : اسنپدراگون 821 Quad Core- CAT9-12 ، 4 هسته ای، فرکانس تا 2.15 گیگاهرتز؛
رم : 4 گبگابایت
حافظه دائم: 32-128  گیگابایت
صفحه نمایش: 5 / 5.5 اینچ با وضوح بالا AMOLED صفحه نمایش FullHD/QHD
دوربین اصلی: 12.3 مگاپیکسل، 1.55 میکرون ، دیافراگم f / 2.0، تثبیت کننده تصویر؛
دوربین جلو: 8 مگاپیکسل؛
باتری: 2770/3450 میلی آمپر، پشتیبانی از شارژ سریع؛
حسگر اثر انگشت: دارد؛
ارتباطات:  Wi-Fi, Bluetooth 4.2, NFC, GPS, 3G, 4G, 3,5 мм
اسلات سیم کارت: یک، نانوسیم ؛
سیستم عامل: اندروید Nougat (v7.1)
این گوشی هوشمند فلزی با قاب شیشه ای در سمت عقب ساخته شده است. گوگل این گوشی را در  سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای عرضه کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه