موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ اسفند

کمپانی Huawei سال گذشته از گوشی هوشمند P10 خود در نمایشگاه MWC بارسلونا رونمایی کرد. فرض بر این بود که P20 جدید نیز در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد اما معلوم شد این شرکت قصد ندارد پرچم‌دار جدید خود را در سالانه‌ی این نمایشگاه به نمایش بگذارد. در عوض، تصمیم گرفته است تا P20 را در کنفرانس مطبوعاتی پاریس که در تاریخ 27 مارس برگزار خواهد شد به معرض دید عموم بگذارد.
البته اطلاعات مربوط به ارائه‌ی P20 در پاریس توسط این شرکت در وب‌سایت رسمی کمپانی منتشر شده است. نمایندگان کمپانی دعوت‌نامه‌های لازم را برای روزنامه‌نگاران و وبلاگ‌نویسان ارسال کرده‌اند. در این دعوت‌نامه زمان رونمایی از Huawei P20 و عبارت «باهوش مصنوعی بیشتر آشنا شوید» بر روی تصویری از برج ایفل، چاپ‌ شده است.
به نظر می‌رسد پردازنده‌ی محصول جدید، با نسخه‌ی قبلی P10 متفاوت خواهد بود. مشخصات دقیقی از Huawei P20 در دست نیست، اما با توجه به شایعات، گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی و سری حسگرهای تشخیص چهره‌ی Cloud Cloud Depth Camera است. حسگر تشخیصی در این محصول می‌تواند به مقیاس ارزشمندی تبدیل شود و اولین رقیب فناوری Apple Face ID به‌ حساب بیاید.
همچنین گفته می‌شود ممکن است Huawei P20 اسکنر اثرانگشت قدیمی خود را حفظ نماید. پردازنده‌ی Huawei P20 از مدل HiSilicon Kirin 970 و رم این محصول نیز 6 گیگابایتی خواهد بود. Huawei با همکاری شرکت آلمانی Leica، دوربینی با زوم اپتیکال 3 برابر ارائه خواهد کرد. همچنین شایعاتی نیز بر سر زبان‌ها است که ظرفیت باطری 3320 میلی‌آمپری خواهد بود. ممکن است Huawei P20 Plus با باتری 4000 میلی‌آمپری و یک اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش وجود داشته باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه