سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۸ ارديبهشت

توسعه دهندگان TT Games از ارائه ی نسخه ی جدیدی از بازی LEGO Marvel Super Heroes خبر دادند. بر این اساس آنها تریلری از این بازی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند. بر طبق ویژگی های جدید در بازی ماجراجویی LEGO Marvel Super Heroes، کاربران می توانند شخصیت های افسانه ای Marvel را دوباره ملاقات کنند و آنها را به بازی برگردانند.
تمامی فعالیت های شخصیت های اصلی داستان در دنیای LEGO و در شهری به نام Chronopolis اتفاق می افتد. به لطف موفقیت برنامه نویسان کمپانی TT Games، می توان به جای یکی از شخصیت های اصلی این کمیک بازی کرد. در این بازی می توان در نیویورک و مصر هم بازی کرد که البته این در سال 200 به وقوع می پیوندد. به این نکته نیز اشاره کنیم که افزوده شدن حالت Super Hero به این بازی امکان مبارزه 4 شرکت کننده را به شما خواهد داد.
LEGO Marvel Super Heroes 2 این امکان را به شما خواهد داد تا با تمام توان علیه دشمنان خود به مبارزه بپردازید. گرافیک رنگارنگ، سبک بازی LEGO، جلوه های بصری هیجان انگیز، حضور شخصیت های طنز در بازی، همه و همه به جذابیت های بازی خواهد افزود. در این تیزر 23 می به عنوان تاریخ عرضه ی بازی اشاره شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه