ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۳:۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ شهريور

سیری، ناو و کورتانا دستیارهای صوتی‌ای هستند که شرکت‌های بزرگ همچون اپل، گوگل، مایکروسافت برای کاربران خود عرضه کردند، این در حالی است که فیس‌بوک هم از دستیار صوتی خود به نام  "M" رونمایی کرد و شروع به تست این دستیار صوتی در اپلیکیشن مسنجر برخی کاربران خود کرده است.
فیس‌بوک این دستیار صوتی را برای اپلیکیشن مسنجر خود طراحی کرده و به کاربران امکان رزرو رستوران، سفارش آنلاین گل برای تولد وغیره  را می‌دهد. هدف دستیار صوتی فیس‌بوک، پاسخ قطعی به درخواست شما است، و در این خصوص سوالاتی را برای رسیدن به جواب درست و کامل‌تر از شما می‌پرسد.
دستیار صوتی فیس‌بوک برخلاف سایر دستیار‌های صوتی، جنسیت مشخص ندارد، این دستیار توسط بخش هوش‌مصنوعی تیم فیس‌بوک طراحی شده است.
فیس‌بوک دستیار صوتی خود را رقیب سایر دستیار‌های صوتی می‌داند و می‌گوید دستیار صوتی "M" می‌تواند کارهایی را انجام دهد که سایر دستیارهای صوتی قادر به انجام آن نیستند، فیس‌بوک دستیار صوتی خود را فراتر از یک کمک‌کننده دانست.
دیوید مارکوس، نایب رئیس محصولات پیام‌رسانی فیسبوک گفت: «این دستیار صوتی اکنون در مرحله آزمایش و در حال توسعه است به‌زودی کلیه ۷۰۰ میلیون کاربر فیس‌بوک قادر به استفاده از این دستیار صوتی خواهند بود.»
باید اندکی منتظر ماند و دید که دستیار صوتی فیس‌بوک می‌تواند در رقابت با سایر دستیار‌های صوتی جایگاه بالاتر را کسب کند و پیروز شود یا خیر.

برچسب هاFeacbookSiriVoice M
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

طراحی رقیب سیری