موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

Xiaomi Redmi Note 5 گوشی‌های هوشمند Xiaomi Redmi Note 5 و 5 Pro به‌ صورت رسمی ارائه شدند. این گوشی‌ها دارای صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 18:9، پردازنده‌ی خوب، باتری با ظرفیت بالا و قیمت مقرون‌ به‌ صرفه هستند. البته لازم به ذکر است این محصولات در حال حاضر تنها در کشور هند رونمایی شده‌اند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول نسبت تصویر در صفحه‌نمایش است. نسخه‌ی Pro آن مجهز به دوربین دوگانه است.
Redmi Note 5 مجهز به صفحه‌نمایش 5.99 اینچی IPS LCD است که دارای رزولوشن Full HD + 2160x1080 می‌باشد و حداکثر روشنایی 450 نانومتر را فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش توسط لایه‌ی Corning Gorilla Glass محافظت‌ شده است.
ابعاد این گوشی هوشمند 158.5x74.45 میلی‌متر و وزن آن 180 گرم است. این گوشی هوشمند با ضخامت تنها 8.05 میلی‌متر، کوچک‌ترین در سری Redmi می‌باشد. جنس بدنه آلومینیومی و به رنگ‌های مشکی، طلایی، صورتی و آبی عرضه خواهد شد.
Redmi Note 5 مجهز به پردازنده‌ی Snapdragon 625 می‌باشد، یعنی همان پردازنده‌ی قدیمی در محصولاتی نظیر Xiaomi Redmi Note 4 ،Redmi Note 4X ،Mi Max 2 و Mi A1 به کار برده شده است.
حافظه‌ی داخلی آن 32 و 64 گیگابایت و همچنین دارای 3 گیگابایت یا 4 گیگابایت رم می‌باشد. وجود یک ورق دوتایی از گرافیت پیرولیتیک در دستگاه سبب کاهش درجه‌ی حرارت تا 2 درجه‌ی سانتی‌گراد خواهد شد. اما Redmi Note 5 دارای یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر است. این گوشی هوشمند دارای رابط کاربری MIUI 9 مبتنی بر Android 7.0 Nougat است. اسکنر اثرانگشت در پنل عقبی قرار دارد و علاوه بر این جک هدفون صوتی 3،5 میلی‌متر برای آن طراحی‌ شده است.
این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و ویژگی‌هایی مانند فوکوس اتوماتیک و PDAF مجهز شده است. برای دوربین سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی ارائه‌ شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه