گوناگون
سارا محمد علیئی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند

زنگ خانه‌ی هوشمند Belle، تنها با یک بار فشرده شدن به صورت فعال در خواهد آمد. هنگامی که فرد مهمان زنگ را فشار می‌دهد، بلافاصله سیستم امنیتی، دوربین امنیتی، حسگرهای حرکتی و چند مولفه‌ی دیگر فعال خواهند شد.
زنگ Belle به Wi-Fi خانگی متصل می‌شود و تصویر ضبط‌ شده را از دوربین گرفته‌ شده به‌ وسیله‌ی انتقال بی‌سیم به دستگاه منتقل می‌کند. این دوربین‌ها تصاویر را با وضوح HD با زاویه دید 170 درجه، حالت دید در شب پخش می‌کنند.
دوربین‌ها به‌ راحتی چهره‌ی فردی که در مقابل در ایستاده است را نمایش می‌دهند. علاوه براین شما از هر گوشه‌ای از جهان می‌توانید با استفاده از اینترنت تصاویر داخل منزل را مشاهده نمایید. سیستم هوش مصنوعی می‌تواند چهره‌ی افراد را تجزیه‌وتحلیل نماید. علاوه بر این می‌تواند درب منزل را برای افرادی که بیش از یک‌بار وارد منزل شده‌اند و به آن‌ها اجازه‌ی ورود داده‌ شده است، باز نماید.
یکی از ویژگی‌های دیگر این زنگ، امکان صحبت شما با فردی است که پشت درب منزل ایستاده است و این در حالی است که شما در خانه حضور ندارید. همچنین اگر صاحب‌خانه مشغول کاری در منزل است، بازدیدکننده می‌تواند با دستیار صوتی صحبت نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه