ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ دي

معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: رتبه‌ی شفافیت مخابرات از ۱۵۷ به ۲۳ رسیده است و امیدواریم این رقم به زودی یک رقمی شود‌.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا، مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران عامل قبلی و جدید شرکت مخابرات ایران و همراه اول با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم رسول سراییان مدیرعامل سابق مخابرات از همه به ویژه صدوقی تشکر کرد.
سراییان گفت: یک رقمی کردن رتبه‌ی شفافیت و‌ شان مخابرات در بازار سرمایه هدف‌گذاری ما بود که حاصل شده است.
وی درباره‌ی وضعیت سودآوری مخابرات گفت: در اردیبهشت ۹۵ مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان زیان عملیاتی داشتیم و ۱۹ مخابرات استان زیان ده بودند، اکنون تنها ۲ استان زیان عملیاتی دارند و ‌به سود حداقلی رسیده‌اند که نقطه شروع مثبتی است. در گذشته به هر جای مخابرات نگاه می‌کردیم زیان بود و انگیزه‌ای برای کار نبود.
وی با اشاره به وظایف خود در سمت جدید ریاست سازمان فناوری اطلاعات و‌ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این سازمان بر ۳ بحث افزایش بازار فناوری و اطلاعات کشور به ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان، توسعه‌ی دولت الکترونیک به عنوان مطالبه‌ی مردم برای افزایش کارآمدی و ‌فراهم کردن زیرساخت توسعه‌ی محتوا و کسب‌وکار تمرکز خواهیم داشت.
سراییان در پایان بیان کرد: رتبه‌ی شفافیت مخابرات از ۱۵۷ به ۲۳ رسیده است و امیدواریم این رقم به زودی یک رقمی شود‌.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه