ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۲ شهريور

به گزارش مهر، آخرین آمار وب سایت Speedtest.net نشان می‌دهد در رده‌بندی جهانی سرعت اینترنت ثابت ایران در رده‌ی صد و هفتم و در رده‌بندی اینترنت همراه در رده‌ی ۵۸ قرار دارد.
طبق این آمار ایران در رتبه‌بندی اینترنت همراه، یک پله سقوط کرده است. سرعت دانلود این نوع اینترنت در ایران ۲۳.۷۹ مگابیت برثانیه(Mbps) و سرعت آپلود اطلاعات ۹.۳۴ مگابیت برثانیه است. این در حالی است که متوسط جهانی سرعت دانلود اینترنت همراه ۲۲.۸۱ و سرعت آپلود آن ۹.۱۳ مگابیت بر ثانیه است.
از سوی دیگر در بخش اینترنت ثابت ایران با دو پله صعود در رتبه‌ی ۱۰۷ جهانی قرار دارد. سرعت دانلود در اینترنت ثابت کشور ۱۲.۱۴ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود اطلاعات ۵.۲۷ مگابیت بر ثانیه اعلام شده است.
این در حالی است که متوسط جهانی سرعت دانلود با اینترنت ثابت ۴۶.۴۱ مگابیت بر ثانیه و متوسط جهانی سرعت آپلود ۵.۲۷ مگابیت بر ثانیه است.
همچنین در این رده‌بندی بهترین اینترنت همراه جهان با سرعت دانلود ۶۲.۶۳ مگابیت بر ثانیه به قطر و بهترین اینترنت ثابت جهان با سرعت دانلود ۱۸۱.۴۷ مگابیت بر ثانیه به سنگاپور تعلق دارد.
رتبه‌بندی مذکور بر اساس تست‌های متعددی است که ماهانه برای تعیین متوسط سرعت دانلود و آپلود در کشورهای سراسر جهان انجام می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه