کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۲ خرداد

مشکل خدمات پخش موسیقی Pandora بالاخره شوالیه‌ی سفید خود را پیدا کرد، آن هم از نوعی که آن را با تزریق پول کمک کرد، به طوری که به نظر می‌رسد کسب‌وکار شرکت را بهبود می‌بخشد. SiriusXM اعلام کرد 480 میلیون دلار پول نقد در تجارت عمومی Pandora سرمایه‌گذاری می‌کند. این سرمایه‌گذاری مالکیت حدود 16 درصد از شرکت رادیویی ماهواره‌ای Pandora را منجر می‌شود. علاوه بر این Pandora یکی دیگر از دارایی‌های بزرگش را نیز واگذار می‌کند. این شرکت در حال فروش Ticketfly، خدمات فروش بلیط به Eventbrite به مبلغ 200 میلیون دلار است. این بخش قبلا توسط Pandora در سال 2015 با مبلغ 450 میلیون دلار خریداری شده بود. همچنین این شرکت وارد یک همکاری توزیع با Eventbrite به عنوان بخشی از این معامله خواهد شد.
این دو حرکت Pandora را وارد فصل جدید از چگونگی توسعه‌ی تجارت آن می‌کند. این شرکت هنوز هم بخش زیادی از درآمد خود را از راه تبلیغات برای شنوندگان به دست می‌آورد.
قبل از این شایعه شده بود که SiriusXM به عنوان یکی از مدعیان علاقمند به خرید شرکت Pandora است. در حالی که حالا گزینه‌ی فروش این شرکت از روی میز برداشته شده است، به نظر می‌رسد این سرمایه‌گذاری بودجه‌ی مورد نیاز Pandora را تأمین می‌کند و همچنان SIriousXM به عنوان یک شرکت تجاری با تجربه در زمینه‌ی کسب‌وکار رادیویی ممکن است به هدایت Pandora در رشد بیشتر در این بازار رقابتی کمک کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه