تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

فروشگاه‌های آنلاین دنیا به زودی نیازمند سرویس تحویل کالا از طریق هواپیماهای بدون سرنشین خواهند بود. چرا که این روش راه حل بسیار خوبی برای ارسال محصولات به مناطق دور دست می‌باشد.
یک شرکت چینی غول تجارت الکترونیک در نظر دارد تا رویای تحویل از راه دور به وسیله‌ی هواپیماهای بدون سرنشین را برای شرکت‌های Amazon.com و دیگر خرده‌فروشان و غول‌های فناوری در سال ۲۰۱۷ به واقعیت تبدیل کند.
شرکت JD.com  برنامه‌ای برای  رفت و آمد هواپیماهای بدون سرنشین به ۱۰۰ مسیر  به طور منظم تا پایان سال آینده را طراحی کرده است. شرکت چینی مذکور که به صورت ۲۴ ساعته به ارائه‌ی سرویس خواهد پرداخت، با توجه به مقرارت، به صورت آزمایشی هواپیماهای بدون سرنشین را از روز جمعه برای خدمات رسانی به مناطق روستایی نیز راه‌اندازی خواهد کرد.
JD.com دارای پنج نوع هواپیماهای بدون سرنشین از پیش برنامه‌ریزی شده با توجه به حالات مختلف می‌باشد. یکی از آن موارد، MSC1 است که شبیه به یک کیوسک تلفن کوچک متصل به یک روتور است که قادر به حمل ۸ کیلوگرم بار تا فاصله ۸ کیلومتری می‌باشد. مدل بزرگ آن CT-120 است که دارای یک موتور بنزینی است و توانایی حمل ۱۵ کیلوگرم  بار را برای مسافت۳۰ کیلومتر دارا می‌باشد.

برچسب هاJD
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه