ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ شهريور

معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با صدور حکمی سرپرست حوزه معاونت فناوری و اطلاعات مدیرعامل شرکت را منصوب کرد
مهندس فتاحی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، علیرضا اصغریان را با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست حوزه معاونت فناوری اطلاعات مدیرعامل این شرکت منصوب کرد.
در بخشی از حکم مهندس فتاحی برای سرپرست حوزه معاونت فناوری اطلاعات مدیرعامل آمده است، نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست حوزه معاونت فناوری اطلاعات مدیرعامل منصوب می شوید. امید است در جهت تحقق اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران و همچنین نصب العین قرار دادن تقوای الهی برابر چهارچوب شرح وظایف محوله جدیت و تلاش وافری را ایفا نمایید.
مهندس علیرضا اصغریان با 22 سال سابقه کارشناس ارشد صنایع مدیریت سیستم بهره وری و دانش پذیر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بوده که پیش از این دوره دکترای حرفه ای کسب و کار (DBA) تحول دیجیتال ، سمت های رئیس اداره و مدیرکل نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی را در کارنامه خود دارد.
وی در حال حاضر مدیرکل مهندسی عملیات شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه