پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ شهريور

به گزارش دیجیاتو، ساعت هوشمند پوما از چیپست کوالکام اسنپدراگون 3100، GPS، سنسور ضربان قلب و NFC برای پرداخت های Google Pay بهره می برد. این ساعت از لحاظ ظاهری تقریباً شبیه نسل پنجم ساعت هوشمند فاسیل است.
ساعت مذکور از حافظه رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی برای ذخیره موزیک و اپلیکیشن ها برخوردار است. سیستم عامل این ساعت هوشمند Wear OS است و با توجه به حافظه رم پایینی که دارد باید دید می تواند از پس اجرای روان این سیستم عامل بر بیاید یا نه.
گفتنی است ساعت های هوشمندی که حافظه رم آنها کمتر از 1 گیگابایت است در اجرای روان این سیستم عامل به مشکل می خورند.
ساعت هوشمند پوما از نمایشگر 1.19 اینچی برخوردار بوده و قاب 44 میلیمتری آن از جنس نایلون و آلومینیوم است. این ساعت هوشمند تا فشار 3 اتمسفر ضد آب بوده و باتری آن در مدت زمان تقریباً 50 دقیقه تا 80 درصد شارژ می شود. واچ فیس های متنوعی برای این ساعت هوشمند طراحی شده اند که هنگام عرضه روی ساعت وجود خواهند داشت.
ساعت مذکور نوامبر (آبان ماه) در رنگ های مشکی، زرد و سفید به قیمت 275 دلار از سایت رسمی این کمپانی و خرده فروشی ها قابل خریداری خواهد بود.
ورود پوما به دنیای ساعت های هوشمند قطعا به مذاق طرفداران این برند خوش خواهد آمد ولی باید دید ساعت هوشمند پوما که مشخصات آنچنان چشمگیری ندارد توانایی قد علم کردن در برابر رقبای قدری همچون فاسیل، گارمین و فیت بیت را دارد یا خیر.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه