کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

روز چهارشنبه و پس از گزارش درآمدهای Cisco در سه ماهه‌ی سوم مالی تا پایان ۲۸ آوریل که میزان آن‌ها بهتر از انتظارات بود، سهام این شرکت در معاملات پس از بازار بورس ۴ درصد افت داشت.
درآمدها: ۶۶ سنت در هر سهم به استثنای مواردی خاص، در مقایسه با ۶۵ سنت در هر سهم بر اساس تخمین تحلیلگران.
عایدی: ۱۲.۴۶ میلیارد دلار در مقایسه با ۱۲.۴۳ میلیارد دلار پیش‌بینی شده توسط تحلیلگران.
این شرکت راهنمایی را هم برای سه ماهه‌ی مالی چهارم خود منتشر کرد و در این بیانیه قیمت ۶۸ تا ۷۰ سنت درآمد در هر سهم، به استثنای موارد خاص را اعلام کرد که ۴ تا ۶ درصد رشد در سود را خواهد داشت، این مقادیر بر مبنای درآمد ۱۲.۶۲ تا ۱۲.۸۶ میلیارد دلار برآورد شده‌اند. این درحالی است که Thomson Reuters گزارش کرد تحلیلگران برای این دوره‌ی شرکت ۶۹ سنت درآمد در هر سهم، به استثنای موارد خاص، و درآمد ۱۲.۷۳ میلیارد دلار را تخمین زده‌اند.
همه‌ی این‌ها در شرایطی است که سه مورد از چهار دسته محصول Cisco از تخمین‌ها پیشی گرفتند. Street Acount گفته بود، بخش پلتفرم‌های زیر ساختی (Infrastructure Platforms) که شامل سوئیچ‌های شبکه‌ی مرکزی داده است، ۷.۱۶ میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند که بالاتر از تخمین FactSet با ۷.۱۴ میلیارد دلار است.
تحلیلگران Raymond James در یادداشت ۱۰ ماه می نوشتند، Cisco دستیابی به موفقیت در فروش سوئیچ‌های Catalyst 9000 را ادامه می‌دهد، و این حقیقت که آن‌ها مشتریان را ملزم به خرید مجوزهای نرم‌افزار می‌کنند، حرکت شرکت به سمت تمرکز بیشتر بر بخش نرم‌افزاری را پشتیبانی می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه