تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ ارديبهشت

آنها ممکن است زمخت به نظر برسد اما مزایای ایرودینامیک دوچرخه ها و سه چرخه های تکیه گاه دار به آنها یک امتیاز مثبت میدهد - مخصوصا اگر یک موتور توپی چرخی 4kW ای به این ترکیب اضافه کنیم . نکته ی مهم در این وسیله این است که MARK 5 super از سه چرخه های odyssey ، با یک بار شارژ میتواند به نهایت سرعت 60  مایل در ساعت و محدوده ی 300 مایل برسد . اجزای این وسیله بسیار سبک بوده و به صورت سه بعدی در خانه چاپ شده اند ، odyssey trikes اهل وینکوزین میگوید که mark 5 super اجزای الکترونیکی فراگیر و عالی ای دارد و بهترین مکانیزمی است که برای ساخت یک سه چرخه الکتریکی لازم است . با  حداکثر محدوده ی نیروی 750 وات در کنترل کننده ، میتوان حداکثر نیرو را تا 4kW بالا برد و سرعت را تا 60 مایل در ساعت اضافه کرد. یک پک باتری کمکی اضافه کنید و همینطور 105 مایل دیگر تا به محدوده ی 300 مایلی برسید . در سرعت های پایین تر میتوانید با استفاده از پدال ها به فواصل بیشتری هم بروید .
mark super 5 بر خلاف mark 5  قبلی ، از باتری لیتیومی 88V از blue line batteries استفاده میکند . حرکت از طریق موتور توپی چرخه ای 4Kw ای با 24 واحد سرعت در چرخ پشتی صورت میگیرد و نیرو را از باتری های نصب شده روی چارچوب دریافت میکند. mark 5 super با لوازم جانبی استاندارد همراه است . یک باتری نصب شده روی چارچوب ، یک چراغ عقب و جلو ، کامپیوتر چرخشی نمایش دهنده ی APM ، یک شارژر ، یک قفسه ی topeak و یک کلاه محافظ .
حالا که نهایت سرعت و خروجی نیرو بسیار بالاتر از گزینه های دیگر مانند ماشین های صحرایی outsider's horizon یا HP Velotechnik است ، تولید کنندگان ادعا میکنند که این سوپر مدل ، محدوده  عملکرد بالاتر و قیمتی مناسب دارد و بهترین گزینه ی موجود است . داستان هرته و رایان باس ، بنیان گذاران odyssey trikes میگویند " ما سالهای زیادی را صرف طراحی ، ساختن نمونه های اولیه و تکمیل طراحی سه چرخه مان کردیم و با تکنیک های تولیدی جدید و متنوعی به این سطح از عملکرد رسیده ایم . اما مهم ترین چیز در این میان چاپ سه بعدی بود . همه ی سه چرخه های ما اجزای چاپ سه بعدی داشتند و این به ما توانایی های مهندسی خاص و امکان پایین نگه داشتن قیمت را میدهد . ما در این بخش نوآوری به خرج میدهیم و تکنولوژی چاپ سه بعدی را توسعه میدهیم . "
قیمت مدل ها از 4.499 دلار شروع میشود و مدل سوپر 9.899 دلار هزینه خواهد داشت . تولید کنندگان میگویند که 45 روز پس از پرداخت مبلغ محصول به دستتان میرسد .

برچسب هاrecumbent e-trike
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Uber در تلاش برای شناساندن خود به عنوان سرویس دیجیتالی به اتحادیه‌ی اروپا