نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۵ تير

شبکه‌ی اجتماعی Facebook سیستم حفاظتی جدیدی را برای جلوگیری از دانلود تصاویر شخصی کاربران طراحی کرده است. البته این ویژگی اکنون در نسخه‌ی بتا ارائه شده است و تنها برای ساکنان هند در دسترس می‌باشد. کپی کردن عکس افراد دیگر، یکی از قدیمی‌ترین مشکلات کاربران شبکه‌ی اجتماعی Facebook است و توسعه‌دهندگان این شبکه تصمیم گرفته‌اند تا با این کارمیزان خطرات این برنامه را برای کاربران تا حد ممکن کاهش دهند.
برنامه‌ی حفاظتی ارائه شده Photo Guard نام دارد که اکنون تنها در دسترس ساکنان هند است. پروفایل افرادی که تصاویر آنها توسط این برنامه حفاظت می‌شود، با دیگر کاربران تفاوت دارد به صورتی که در دور تصاویر کاربران این برنامه خطی آبی رنگ قرار خواهد گرفت. از قابلیت های این برنامه جلوگیری از دانلود تصاویر کاربران، دانلود تصاویر آواتار کاربران حتی جلوگیری از اسکرین شات تصویر به وسیله گوشی های اندروید خواهد بود.
Facebook به این نکته اشاره می کند، Photo Guard حفاظت کامل تصاویر کاربران را تضمین نمی‌کند، اما این برنامه تا 75 درصد خطر کپی‌برداری از تصاویر را کاهش می‌دهد. مدیر این کمپانی همچنین افزود، اولین آزمایش این برنامه در هند انجام شده زیرا ساکنین هند بیشترین کاربرانی در Facebook هستند که از آپلود تصاویر خود به دلیل سوء استفاده در این شبکه می‌ترسند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه