تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ شهريور

شارژرهای بدون سیم شرکت Evatran به ارسال محصول بدون نیاز به برق خود در آینده ی نزدیک می پردازند.
شرکت شارژ EV یعنی Evatran در حال آماده سازی سیستم شارژ بدون سیم و بدون نیاز به برق خود به منظور عرضه ی آن در آینده ی نزدیک می باشد.
این محصول که پیش از این جهت پیش سفارش برای مدل Tesla و صاحبان مدل S موجود بود، قرار است که به زودی ارسال آن آغاز شود. این شارژرهای بدون نیاز به برق به عنوان یک نعمت بزرگ برای رانندگانی محسوب می شوند که به دنبال راه حلی برای شارژ کردن ماشین خود به کمک یک شارژر بدون سیم هستند.
زیرا در هر صورت خود دارندگان وسایل نقلیه، نسبت به انجام این کار مسئول نیستند. این شارژرها از نصب کننده ها استفاده می کنند تا به اضافه کردن یک قطعه ی ویژه بپردازند که برای کار کردن سیستم شارژ ضروری محسوب میشود. و همه ی آن ها  قیمت 2440 دلاری برای هر سیستم را در برمی گیرند. این مسئله بر روی ضمانت یا گارانتی ماشین تاثیر نمیگذارد، و این شارژها به ارائه ی ضمانت سه ساله در صورت بروز مشکل می پردازند. پس شما در صورت بروز هر گونه مشکلی پوشش داده خواهید شد.
این کیت شارژ می تواند به ارائه ی حداقل 20 مایل در ساعت با نرخ شارژ 7.2kW بپردازد، و می تواند در محوطه های داخلی و خارجی استفاده شود. اولین نصب آن در طول چند هفته ی آینده،در میان گروه کوچکی از افراد خوش شانسی انجام خواهد شد که توانسته اند به پیش سفارش آن بپردازند. پس از آن، تعداد بیشتری از دارندگان مدل S، گسترش آن در پاییز امسال را مشاهده خواهند کرد.

برچسب هاTesla SEvatran
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Ecotricity به شارژ کردن رایگان EV در سرتاسر انگلستان خاتمه داد