کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

استارتاپ فناوری تبلیغ Choozle امروز از افزایش سرمایه‌ی 2/4 میلیون دلاری خود خبر داد. این استارتاپ که در سال 2012 تاسیس شد و در شهر دنور کالورادو مستقر است، نرم‌افزاری را برای تقویت کمپین‌های تبلیغاتی realtime  در سراسر صفحه‌نمایش‌های شهری، ویدئوها، تلفن‌های همراه و کانال‌های اجتماعی فراهم می‌کند. شایان ذکر است، کمپین‌های تبلیغاتی از طریق نرم‌افزار Choozle که به عنوان یک سرویس SaaS در شبکه‌های تبلیغاتی مختلف، از جمله Rubicon،   Network،Yahoo،AppNexus،AOL،DoubleClick،Google،DisplayMopub، Openx، Facebook، خدمت کرده، اجرا می‌شود.
استارتاپ مذکور بیش از 300 مشتری جهانی در این کمپین‌ها با بیش از 1000 تبلیغ متنوع دارد. از جمله مشتریان آن می توان به ParadiseAgency، DigitalFirstMedia، Watauga، Ibotta اشاره کرد.
این سرویس بر اساس اشتراک ماهانه اعم از 99 دلار  تا1999 دلار  می‌باشد. همچنین شرکت مذکور به عنوان یک عضو بنیاد کارآفرینان کالورادو، یک درصد از حقوق صاحبان سهام را به پشتیبانی از سازمان‌های غیرانتفاعی این شهر اهدا می‌نماید. گفتنی است سرمایه‌گذران جدیدی به این دور سرمایه‌گذاری Choozle پیوسته‌اند و افزایش بودجه‌ی اخیر به منظور رشد کارمندان و گسترش پیشنهادات پلتفرم فعلی استفاده می‌شود. این شرکت در مجموع 8/6 میلیون دلار افزایش سرمایه داشته و در حال حاضر 30 کارمند دارد.

برچسب هاChoozle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه