پوشیدنی
رضا رزمی۱۷:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ شهريور

معمولا لباس زیر به عنوان پوشش ساده استفاده می‌شود اما مدتی است که مردم به دلایل عجیبی آن را می‌پوشند به‌عنوان مثال دو تا از بوکسورهای معروف برای پنهان کردن و محافظت از اندام‌های جنسی خود از لباس‌های زیر خاصی استفاده می‌کنند. همچنین اخیرا یک شرکت انگلیسی دست به تولید و توزیع لباس زیری زده و مدعی است که اندام جنسی مردان را از خطرات اشعه‌های وای‌فای، محافظت می‌کند.
جوزف پرکینز (Joseph Perkins) پزشک ساکن لندن مبتکر و مخترع این نوع لباس زیر، در مصاحبه با دیلی میل در ارتباط با انگیزه خود برای طراحی آن می‌گوید: «از وقتی به اثرات وای‌فای بر کاهش تعداد اسپرم‌ها در مردان آگاه شدم، تصمیم گرفتم کاری انجام دهم و نتیجه یافته‌های من تبدیل به شلوارکی از ترکیب بافت تارهای نازک نقره شد که تا حدود ۹۹.۹ درصد جلوی اشعه‌های مضر وایرلس را می‌گیرد.


با توجه به افزایش چشم‌گیر استفاده از دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها، مردم در معرض مقادیر زیادی از تابش الکترومغناطیسی هستند و برای همین خطرات وای‌فای به قدری جدی است که در کشورهای اروپایی از سال‌ها پیش در این زمینه تحقیقاتی جدی و پرهزینه صورت گرفته است. در یکی از مقالات منتشر شده از وای‌فای به عنوان راهی برای سوزاندن مغز اعضای خانواده یاد می‌شود. بی‌خوابی، ناباروری، سرطان، کند شدن فعالیت‌های ذهنی از دیگر خطرات ناشی از اثرات وایرلس هستند.
در حال حاضر این شلوارک‌ها برای مردان طراحی شده‌اند، و آن‌ها می توانند بدون نگرانی این گوشی‌ها را در جیب خود قرار دهند. این شلوارک‌ها علاوه بر این‌که می‌توانند جلوی رسیدن سیگنال‌های وای‌فای به بدن را بگیرند، به علت استفاده از نقره آنتی‌باکتریال بوده و اجازه رشد باکتری در لباس را نمی‌دهند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سیگنال وای فای بهتری دریافت کنید : 5 راهنمایی برای بهتر کردن وای فای خانه