کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ بهمن

آخرین تلاش شرکت Apple جهت ایجاد تغییرات اساسی و انقلابی در صفحات تلویزیون همچنان با شکست مواجه است. طبق آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده از eMarketer، تلویزیون‌های Apple به همراه تلویزیون‌های Google Chromecast و Roku در انتهای جدول رقابت بازار تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفته‌اند.
این ارزیابی نه‌چندان خوشایند از آنجا نشأت می‌گیرد که در حدود یک سال پیش (اکتبر 2015) شرکت Apple با توقعات بزرگی که از آن انتظار می‌رفت، دست به راه‌اندازی مجدد تلویزیون‌های خود زد. اما سخت‌افزار این تلویزیون جدید و همچنین کنترل از راه دور اختصاصی‌اش قادر نبودند پاسخگوی این انتظار باشند. به‌خصوص از سوی انجمن گیمینگ نیز نتوانستند نقد مثبتی دریافت کنند. حتی آن هنگام که اپلیکیشن‌های متعددی بر روی این تلویزیون نصب می‌شد، همچنان فاقد یک سرویس اشتراکی مختص به خود بود.
البته باوجود این کاهش فروش، همچنان این امکان وجود دارد که Apple بتواند درآمد بیشتری را بر روی سخت‌افزار تلویزیون‌های هوشمند به‌سوی خود جذب کند. قیمت تلویزیون‌های Apple همچنان سه برابر میانگین تلویزیون‌های Roku و شش برابر تلویزیون‌های Google Chromecast می‌باشد. جالب خواهد بود اگر ببینیم Apple برای افزایش فروش خود، دست به کاهش قیمت‌هایش بزند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه