گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ آذر

از عرضه‌ی عمومی سرویس Workplace از سوی Facebook دو ماهی می‌گذرد، اما آن چیزی که واضح است، Facebook طرح‌های بزرگی برای محصول شبکه‌ی اجتماعی تجاری خود دارد.
هفته‌ی گذشته Facebook خبر از ادغام اپلیکیشن‌های تجاری با سرویس Workplace را داد. امری که این سرویس را مستقیما در رقابت با Slack قرار خواهد داد. اما Workplace امید دارد تا از طریق ارائه‌ی ابزارهایی برای اشتراک اطلاعات، خود را از  سرویس‌های مشابه مجموعه‌های اجتماعی کسب‌وکاری جدا سازد.
طبق اعلام Facebook، این شرکت قصد دارد تا Workplace در سازمان‌های فراوانی مورد استفاده قرار گیرد. از انبارها گرفته تا دفاتر اداری. به عبارت دیگر Workplace در تلاش برای ارتباط شرکت‌ها با یکدیگر است، نه فقط اتصال تیم‌ها به هم.
همان‌طور که هدف Facebook متصل کردن تمامی افراد در سطح دنیا می‌باشد، مأموریت Workplace نیز ارتباط تمامی کارمندان شرکت‌های سراسر دنیا، خصوصا آن‌هایی که هنوز از شیو‌ه‌های نوین ارتباطی استفاده نمی‌کنند، عنوان شده است. برای این کار شاید بزرگ‌ترین چالش پیش‌روی Workplace، مقاومت کارمندان و کارکنان به تغییرات و استفاده از سرویس‌های ارتباطی جدید می‌باشد.

برچسب هاfacebookWorkplace
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سرویس Workplace شرکت Facebook؛ شبکه‌ی اجتماعی محیط کار