ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ مرداد

به گزارش مهر، معاون علمی فناوری رئیس جمهور با تاکید بر رشد چند برابری استارتاپ‌ها در کشور گفت: شرکت‌های خلاق و دارای ایده مورد حمایت قرار می‌گیرند.
سورنا ستاری در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: بخش مهمی از حمایت‌های دانش بنیان در قالب حمایت از شرکت‌های استارتاپ و نوآور در دست پیگیری است و در این زمینه ما موضوعات مختلفی را برای توسعه استارتاپ‌ها پیگیری می‌کنیم.
وی با اشاره به حضور فعال و پررنگ شرکت‌های استارتاپی در نمایشگاه الکامپ امسال خاطر نشان کرد: هم اکنون در حوزه‌ی صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و شرکت‌های پشتیبان سرمایه‌گذاری، شرکت‌های استارتاپی مورد حمایت قرار می‌گیرند و از سوی دیگر قوانین مربوط به معافیت سربازی را برای این کسب‌و‌کارها فراهم کردیم.
معاون علمی فناوری رئیس جمهور گفت: تمام تلاش‌ها برای این است که محیط کسب‌وکار استارتاپ‌ها شکل گیرد و شاهد هستیم که این کسب‌وکارهای نوپا در سایه‌ی کسب‌وکارهای دانش بنیان در کشور در حال فعالیت هستند و رشد می‌کنند.
ستاری با اشاره به وضعیت فعلی شرکت‌های استارتاپ در کشور گفت: شاهد رشد چند برابری این کسب‌وکارها هستیم و از ابتدای امسال نیز موضوع حمایت از شرکت‌های خلاق و دارای ایده‌های نو را در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی با حضور در نمایشگاه الکامپ از بخش‌های مختلف این نمایشگاه از جمله سالن استارتاپ‌ها و سالن تولیدکنندگان گیم بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این کسب‌وکارها قرار گرفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه