اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

Google در حال راه‌اندازی اپلیکیشن‌های کسب‌وکار به منظور آزمایش محصول جدید اشتراک گذاری فایل خود موسوم به Team Drives است. اوایل پاییز سال جاری گوگل اعلام کرد، Team Drives به شرکت‌ها  به منظور ایجاد راهی ساده‌تر در به اشتراک گذاشتن فایل‌ها در سراسر سازمان خود، همراه با کنترل دسترسی دقیق‌تر بر محتوای فایل‌ اشتراکی، عرضه می‌شود.
پیش از این اپلیکیشن، شرکت Google در مقابل رقیب خود Dropbox، سرویس Google Drive را ارائه داده بود. Google Drive سرویس ابری این شرکت برای ذخیر‌ه‌ی اطلاعات و اسناد Office Word، Excel و PowerPoint در اینترنت و همگام‌سازی بر روی ابزارهای مختلف می‌باشد و بیشتر از نیازهای سازمان‌های بزرگ، در بهره‌وری شخصی کاربرد دارد.
برخی از مردم ممکن است به ویرایش اسناد خود نیاز داشته باشند، در حالی که  برخی دیگر فقط آن‌ها را مشاهده کنند. به هر حال، نیاز به کنترل در محلی که کاربران  فایل‌ها را به عمد یا به طور تصادفی از بین برده یا حذف می‌کنند، وجود دارد.
هنگامی که برای اولین‌بار Google سرویس Team Drives را معرفی کرد، اظهار داشت یک بازنویسی از بسته‌ی تکنولوژی Google Drive لازم است تا قابلیت‌های جدید مورد نیاز را کاربردی‌تر نماید. چراکه اپلیکیشن جدید هنوز آماده برای استفاده‌ی عموم نیست. در حال حاضر شرکت‌ها می توانند نسخه‌ی آزمایشی Team Drives  را از طریق طرح Early Adopters  درخواست نمایند.

برچسب هاTeam Drivesgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Samsung تصاویری از Chromebook Pro تولیدی خود را منتشر ساخت