سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۲ تير

به کمک برنامه‌ی رایگان Rainway، امکان تبدیل بازی های رایانه ای برای کنسول های بازی میسر شده است. صاحبان کنسول های Nintendo Switch هم اکنون می توانند بازی The Witcher 3 را بر روی کنسول های خود اجرا کنند و از آن لذت برند.
توسعه ی این برنامه به عهده ی اندرو سیمپسون بوده است. به گفته وی، او موفق شده است تا نسخه‌ی سوم بازی The Witcher را به اجرا در بیاورد اما اشکالات موجود در بازی هنوز به صورت صد در صد برطرف نشده است.
باید به این واقعیت توجه داشت که برنامه ی Rainway، برنامه ای کاربردی و مفید است که در ماه می سال جاری نسخه ی بتای آن در مرحله ی تست قرار گرفت. سیمپسون به این نکته اشاره می‌کند که به زودی نسخه ی کامل و بدون نقص این بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، او گفت بر روی کنسول بازی Nintendo Switch، با متد یکسانی بازی های Owerwatch, Batman: Arkham Knight و Nier: Automata اجرا خواهند شد.
سازندگان بازی برای PC به ندرت نسخه‌ی بازی های خود را برای کنسول های بازی ارائه می کنند. با این حال وجه تمایز ویژگی‌های کنسول Nintendo Switch در مقابل تلفن های همراه، امکان توسعه ‌ی برخی از پروژه های بزرگ را از کمپانی های بازی سازی سلب خواهد کرد اما گویا برنامه ی جدید همانند یک نوش دارو به کمک صاحبان کنسول ها آمده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه