تکنولوژی
الناز فرجی۱:۳۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲ اسفند

چند سال از زمانی که ماشین های الکتریکی مجهز به توربین معمول بودند میگذرد ، اما آنها در نمایشگاه موتور ژنوا یک شبه بازگشتی خواهند داشت . techrules واقع در beijing یک طرح سوپر ماشین الکتریکی 1.030 - bhp( 768 kW) را معرفی خواهد کرد که از توربین محدوده گسترده کن استفاده میکند تا تایر هایش را 1.200 مایل بعد از هر بار پر کردن براند . ما شاید کمی به این اعداد چاشنی بزنیم اما تکنولوژی توربین کمپانی باید قطعا موضوع جالبی در این نمایشگاه باشد.
حدودا شش ماه پیش ، به نظر میرسید که میکروتوربین ها موج جدیدی در بازار اتومبیل به وجود می آورند ، به خصوص بازار عجیب ماشین اسپورت . capstone  میکروتوربین گسترده کننده ای را به قدرت الکتریکی CMT-380 2009 وصل کرد و گفت که این ماشین 500 مایل را بدون نیاز به پر کردن سوخت طی میکند . چند ماه بعد ، Jaguar طرح معروف تر C-X75 سال 2010 را معرفی کرد که از دو میکروتوربین از بلادون جتس استفاده میکرد تا حدودا 560 مایل را در حد یک سوپرماشین برود .
پروژه های میکروتوربین ماشین دیگری هم سالهای گذشته و بعد از capstone و jaguar بودند اما ما اخیرا درباره ی آنها چیز زیادی نشنیده ایم . توربین ها راهشان را به قدرت های وسایل نقلیه ی تندرو طراحی شده توسط wrightspeed باز کردند اما  میکروتوربین های ماشین های اسپورت الکتریکی محو شدند .  همه ی اینها در یک هفته تغییر خواهد کرد ، زمانی که techrules ایده ی توربین های گسترده ساز را یک بار دیگر توسعه دهد . این کمپانی اطلاعات زیادی را افشا نمیکند و فقط میگوید که سیستم وسیله ی نقلیه ی الکتریکی شارژ شونده توسط توربینش (TREV) "چند  نوآوری تکنولوژی را به کار میگیرد که مزایای جدیدی در عملکرد دینامیک و تاثیرات محیطی خواهد داشت . "
یکی از این مزایا مسافت 1.243 مایلی است که برای این ماشین 1.030 bhp تخمین زده شده است . این ماشین الکتریکی توربین دارد همیشه سرخ به نظر میرسد ، اما این نسبت به ماشین های توربین دار دیگر نه تنها خیلی بالاست ، بلکه نسبت به هر ماشین دیگری که فکر کنیم اینطور است . ما منتظر توضیحی از  techrules هستیم که چنین تخمینی را توضیح دهد . ما بعد از کنفرانس مطبوعاتی اول مارس techrules ، جزئیات بیشتری درباره ی این ماشین با نیروی فوق العاده در اختیارتان خواهیم گذاشت .


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

قدم بزنید و ماشین خود را شارژ کنید!!