ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۴ مهر

مدیرعامل شرکت زیرساخت دلایل عدم اعلام نرخ خرید و فروش اینترنت بین‌الملل را با وجود دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشریح کرد.
محمد جواد آذری جهرمی به دلیل درخواست کاربران در شبکه‌های اجتماعی و در یک برنامه‌ی تلویزیونی، اعلام کرد که شرکت زیرساخت باید به قانون احترام گذاشته و در سامانه‌ی دسترسی آزاد به اطلاعات، نرخ خرید و فروش اینترنت بین‌الملل را اعلام کند.
خبرنگاران فناوران در پیگیری این موضوع، همین سوال را در سامانه‌ی دسترسی آزاد به اطلاعات ثبت کرد و در کمال تعجب، شرکت زیرساخت در پاسخ اعلام کرد که این موارد محرمانه است.
روز گذشته و در نشست خبری شرکت زیرساخت، صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل این شرکت درباره‌ی دلایل این موضوع توضیح داد: در روابط تجاری ممکن است ما از یک شرکت قیمت بسیار پایینی گرفته باشیم و افشای این موضوع به روابط تجاری ما با آن شرکت آسیب بزند و دیگر با همان قیمت با ما معامله نکند.
وی افزود: نکته‌ی دیگر این که برخی قراردادها ۱۰-۱۵ ساله است و اعلام تک‌تک قراردادها ممکن است باعث سوتفاهم‌هایی شود. به همین دلیل در حال کار روی این موضوع هستیم که به جای اعلام تک تک قراردادها، یک قیمت میانگین اعلام کنیم که برای کاربر سوال‌کننده مفید باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه