موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۷ بهمن

LG نسخه‌ی جدیدی از تلفن پرچمدار خود، V30 را در کنگره‌ی جهانی موبایل در سال جاری عرضه می‌کند و بنابر شایعات این مدل جدید از دوربینی با هوش مصنوعی بهره می‌برد.
این شرکت کره‌ای با توسعه‌ی "Vision AI" استفاده از دوربین این موبایل را هوشمندانه‌تر و آسان‌تر می‌کند. "Vision AI" به طور خودکار چیزی را که شما در حال عکسبرداری از آن هستید را تحلیل می‌کند و بهترین حالت عکسبرداری از میان هشت حالت موجود (پرتره، غذا، حیوان خانگی، چشم‌انداز، شهر، گل، طلوع و غروب خورشید) را پیشنهاد می‌دهد.
این قابلیت می‌تواند زاویه و رنگ شی، انعکاس محیط و همینطور سطوح نور و اشباع رنگ را برای گرفتن بهترین عکس ممکن تنظیم کند. هوش مصنوعی دارای تعدادی قابلیت خرید هم است. هوش مصنوعی موبایل جدید V30 می‌تواند جستجوی تصویر یا اسکن کدهای QR را انجام دهد تا به کاربر نشان دهد که از کجا می‌تواند آیتمی که در حال تصویربرداری از آن است را با پایین‌ترین قیمت خریداری کند.
علاوه بر دوربین AI جدید، LG نمونه‌ی جدید Voice AI را همراه با Google Assistant معرفی می‌کند. Voice AI فرمان‌های صوتی جدیدی اضافه خواهد کرد که اکثر آن‌ها با Vision AI مرتبط هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه