تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۷:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ خرداد

در یکی از ارزیابی های انجام شده در سال 1971 از رانندگان خواسته شده بود تا حداقل یکی از دست های خود را بر روی فرمان قرار دهند و برخی از نمایندگان مجلس دولت در حال تلاش برای تغییر آن هستند.

البته این مسئله با عقل جور در می آید، چون اگر بخواهید یکی از دستهای خود را بر روی فرمان قرار دهید، بسیار دشوار است که اجازه دهید ماشین خودش در گوشه ای پارک کند.

رئیس کمیته ی حمل و نقل مجلس سنا، جوسف روباچ به New York Daily News اعلام کرد" ما تنها در تلاش هستیم تا بین قانون و تکنولوژی هایی که مردم در حال استفاده کردن از آن هستند، هماهنگی ایجاد کنیم. و من فکر می کنم که تنها به سمت پایین جاده در حال حرکت هستیم".
اگرچه ادعانامه ی به روز شده، از دفتر سنای ایالت عبور کرده است، اما در مجمع امور خارجه، با مخالفت روبرو شده است. همه ی قانون گذاران نیویورک، در مورد امنیت تکنولوژی موجود در این نوع رانندگی، متقاعد نشده اند.

سن.لیز کروگر (D-Manhattan) اعلام کرد" به من بگویید که این تکنولوژی چطور می تواند در خیابان دوم و شصتم، و در اوج ساعت ترافیک عمل کند. اگر قانع شوم، از تغییر قانونی برای ماشین های بدون راننده، حمایت می کنم."

در حالی که کروگر حق دارد که به راحتی زیر بار نرود، اما قانون، تولیدکنندگان ماشین را ، حتی از متقاعد کردن او منع کرده اند. زیرا در هر صورت برای انجام این کار، آنها باید قانون شکنی کنند.

برچسب هاCar
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروهایی که بصورت وایرلس گوشی شما را شارژ می کنند