اپلیکیشن
مصطفی طبری۴:۳۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد

کمپانی ادوبی اعلام کرد که عرضه نسخه های جدید نرم افزار فوتوشاپ تاچ در تاریخ 28 می متوقف خواهد شد. از این تاریخ به بعد این اپلیکیشن از فروشگاه های آیتونز، پلی استور و سایر فروشگاه های متفرقه حذف خواهد شد، اما کاربرانی که این اپلیکیشن را از قبل خریداری کرده اند می توانند از آن استفاده کنند.


شرکت ادوبی این نسخه از برنامه فتوشاپ را در سال 2011 روانه بازار کرد. قیمت نسخه آیپد و تبلت های اندرویدی این نرم افزار 9.99 دلار بوده و کاربران گوشی آیفون و سایر اسمارت فون ها نیز می توانستند آن را با قیمت مناسب تر 4.99 دلار تهیه کنند.
همانطور که می توان حدس زد، توقف انتشار این اپلیکیشن به معنی پایان کار فتوشاپ در دستگاه های همراه نخواهد بود و ادوبی در حال کار بر روی نسخه ای جدید و بهبود یافته از این ابزار کاربردی می باشد. این پروژه که فعلا با اسم رمز Project Rigel شناخته می شود، برای دو سیستم عامل iOS و اندروید عرضه خواهد شد و از تغییرات و بهبودهای فراوانی بهره می برد.
در نسخه ی دمو، Project Riegel توانست یک عکس 50 مگاپیکسلی که توسط دوربین دیجیتال Canon EOS 5DS ثبت شد را بطور همزمان و بدون تخریب، ویرایش کند. این در حالی است که فتوشاپ تاچ حداکثر از عکس های 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می کرد.
همچنین این پروژه به همراه پشتیبانی از Creative Cloud ادوبی عرضه خواهد شد. در این صورت از نظر تئوری می توان گفت که کاربران می توانند یک فایل جدید را در کامپیوتر خود ایجاد کنند و سپس در دستگاه های همراه خود بر روی آن تغییرات را اعمال کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل می تواند دوستانی که در نزدیکی شما هستند را تشخیص دهد