سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

کمپانی چینی شیائومی با استفاده از پلتفرم کواد فیندینگ و راه اندازی کمپین هایی موفق به تولید محصولات زیادی شده است. در یک پروژه ی کراود فاندینگ کارآفرین یا صاحب ایده، ایده ی خود را مطرح کرده و کمپین خود را راه اندازی می کند و افراد و گروه ها از طریق حمایت های مالی خود سرمایه ی مورد نیاز را تامین می کنند.
تعداد زیادی از محصولات تولید شده این کمپانی با نام تجاری MIJIA عرضه شده اند، البته همچنان تعدادی نیز با همان برند شیائومی عرضه شده است.  کیبورد به نوبه خود اولین کیبورد مکانیکی در تاریخ است. این اولین بار نیست که شیائومی چیزی غیر از گوشی هوشمند به بازار عرضه می کند.
در شبکه اجتماعی چینی Weibo، در اکانت MiApp، تیزر جدیدی از این محصول به نمایش گذاشته شده است که نشان می دهد کارمندان شیائومی در حال کار بر روی محصول جدید خود می باشند.
کیبورد ۸۷ کلید دارد و ابعاد آن ۳۸۵ در ۱۲۸ در ۳۱.۶ میلی‌متر است. این محصول از طراحی شش لایه بهره می‌برد و بدنه‌ی آن نیز از جنس آلومینیوم و وزن آن ۹۴۰ گرمی می باشد.
کیبورد دارای  چیپ‌پردازشی STMicroelectronic 32 Bit با معماری  آر ای ام و سرعت تجدید ۱۰۰۰ مگاهرتز و عکس العمل 1 میلی ثانیه را دارد. البته این کیبورد، با دارابودن ویژگی TTC Red Switches گزینه مناسبی برای استفاده گیمر ها می باشد. قیمت کیبورد 45 دلار عنوان شده و قرار است در تاریخ 29 نوامبر برای علاقه مندان عرضه گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه