اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

Android Auto راهی ساده‌تر و امن‌تر برای دسترسی به موسیقی و  استفاده از نقشه‌ها در اتوموبیل است . در حقیقت،  پلتفرمی برای هوشمندسازی خودروها و استفاده از GPS، پاسخ به تماس‌ها و پیام‌ها و حتی گوش دادن به موسیقی است.
به تازگی این پلتفرم برای فرمان‌های صوتی نیز طراحی شده و سرانجام گوگل دستور  Okay Google را برای بسیاری از برنامه‌ها فعال کرده است. این بدان معناست که شما لازم نیست برای دادن فرامین خود صفحه‌نمایش و یا گوشی خود را لمس کنید، فقط کافی است شروع به صحبت با دستیار Google نمایید. بدین منظور کافی است آیکون میکروفون که در سمت راست و بالای صفحه نمایش داده می‌شود را تپ کنید و سپس با فرامین صوتی به تماس‌ها و پیامک‌ها پاسخ دهید، آب و هوا را بررسی  کنید، مقصد خود را در نقشه جست‌وجو کرده و یا موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود را پخش کنید. تمامی این کارها را می‌توان بدون برداشتن دست از فرمان اتومبیل‌ انجام داد.
گرچه این ویژگی ممکن است کوچک به نظر برسد، اما برای رانندگان می‌تواند تحول بزرگی به همراه داشته باشد. Google اعلام کرده است ویژگی مذکور در حال حاضر باید در دسترس اشخاصی که در ماشین خود Android Auto راه‌اندازی کرده‌اند، قرار گیرد.

برچسب هاAndroid AutoOk Google
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پاسخ Google به عدم اعتماد اتحادیه‌ی اروپا به Android