تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

ماه گذشته کمپانی جبرا دو مدل هدفون ورزشی معرفی کرده بود که ما نیز در خبرها آن را پوشش دادیم. حال این کمپانی خبرهای بیشتری برای طرفداران خود دارد: هدفون های واقعاً بیسیم جبرا به نام Elite Sport عرضه خواهند شد که رقیبی برای Bragi Dash و Samsung Gear IconX است. این هدفون ها می توانند ضربان قلب را نیز اندازه بگیرند.
این هدفون ها علاوه بر این که شما را از درگیر شدن با سیم های هدفون خلاص می کند، می تواند ضربان قلب شما را با دقت 90 درصد و بیشتر اندازه بگیرد. همچنین پارامتر VO2 Max levels نیز قابل اندازه گیری است. علاوه بر این، مواردی چون کالری مصرف شده، سرعت، مسافت طی شده و مواردی از این دست نیز قابل نمایش است. همچون مدل های قبلی، این هدفون با اپلیکیشن Sport Life هماهنگ است که این برنامه میتواند مثل یک مربی ورزشی برای شما باشد. این هدفون استاندارد IP67 در زمینه ضدآب بودن را دارد که به همراه یک گارانتی سه ساله دیگر نگران عرق بدن خود نخواهید بود.
در زمینه طول عمر باتری، این دستگاه می تواند تا سه ساعت برای تماس و موسیقی استفاده گردد. یک شارژر قابل حمل نیز به همراه هدفون عرضه می شود. برخلاف سامسونگ که گفته بود قابلیت رصد وضعیت بدن شارژ را خیلی کاهش می دهد، جبرا در این خصوص نظری نداده است.
هدفونی که در این گزارش معرفی شد 250 دلار قیمت دارد و در پایان ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

برچسب هاSamsung Gear IconX
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

معرفی دو محصول جدید سامسونگ Gear Fit2 و Gear IconX