موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ خرداد

بازار داخلی چین به استقبال محصول جدید IPhone 8 بدون فریم رفته است. در واقع این اتفاق باعث خشم توسعه دهندگان کمپانی Apple شده است. می توان گفت بازار چین تنها در آستانه ی عرضه ی محصول جدید کمپانی Apple، گوشی IPhone 8 را برای فروش گذاشته است.
تولید کنندگان بومی این کشور تمام سعی خود را برای تولید محصول پرچمدار Apple متمرکز کردند و در نتیجه این محصول را برای رقابت با کمپانی آمریکایی به بازار عرضه کردند. این محصول دارای بدنه ی فلزی و صفحه نمایش بدون فریم می باشد.
از دیگر ویژگی های این محصول تقلبی، قرار گرفتن لوگوی اپل و اسکنر اثر انگشت بر روی پنل پشتی گوشی است. این گوشی دارای دوربین دوگانه ی عمودی نیز می باشد. در تولید این محصول مهندسان چینی و بازاریابان چینی مشارکت داشته اند و قرار گرفتن لوگوی کمپانی اپل سبب شده تا به صورت غیرقانونی در بازار های خرده فروشی عرضه گردد.
یکی از نگرانی های کاربران این است که این محصول کپی نمونه ی اصلی است و فاقد هرگونه مجوز رسمی خدمات رسمی می باشد. IPhone 8 بر روی سیستم عامل Android اجرا می شود و دارای صفحه نمایش IPS می باشد. بعید نیست کمپانی Apple تا آینده ای نزدیک به علت عرضه ی این محصول جعلی، درخواست شکایت خود را به دادگاه ارائه کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه