گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۷ آذر

به نوشته‌ی همکاران سیستم، گوگل روز گذشته تغییرات بزرگی را در سیاست‌های خود برای ذخیره سازی داده در فضای رایانش ابری اعمال کرد و بر این اساس توضیح داد از تابستان سال آینده فضای رایگان این شرکت برای ذخیره فایل‌ها، عکس‌ها و فیلم‌ها به 15 گیگابایت محدود خواهد شد.
از تاریخ اول ژوئن 2021 تمامی فایل‌های جدیدی که روی سیستم Drive ذخیره می‌شوند و همچنین تمامی عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده روی سیستم Photos گوگل تا 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان را به‌ ازای هر حساب کاربری گوگل در اختیار دارند. کاربرنی که برای ذخیره فایل‌ها از حد تعیین شده عبور کنند، خطر حذف محتوای اضافی ذخیره شده در سرویس‌های Drive، Gmail و Photos را خواهند داشت.
آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند فضای ذخیره سازی در دسترس خود را از 15 گیگابایت افزایش دهند، می‌توانند یک حساب کاربری One گوگل را در اختیار داشته باشند که این حساب کاربری به ازای هر 100 گیگابایت هزینه ماهانه 1.99 دلار برای کاربران در نظر می‌گیرد.
به گفته گوگل، روزانه بیش از 4.3 میلیون گیگابایت اطلاعات به مجموع فضای سرویس‌های Drive، Gmail و Photos اضافه می‌شود و بنابراین به نظر می‌رسد که گوگل تصمیم گرفته است از این اعتماد بزرگ کاربران جهانی درآمد قابل ملاحظه‌ای را کسب کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه