اپلیکیشن
الناز فرجی۱۶:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ آبان

فیس بوک دیگر به کاربران امکان بردن نام یک شبکه ی اجتماعی دیگر را در اپلیکیشن ها و وبسایتش نمیدهد ,اما نه به دلایلی که فکر میکنید .
سایت Tsu.co یک شبکه ی اجتماعی تنها با دعوتنامه است که با ایده ی به اشتراک گذاری سهام های تبلیغاتی با کاربرانش شکل گرفته است. مشکل ظاهرا این است که این سایت منبع بزرگی از اسپم در فیس بوک شده بنابراین این شرکت اجازه ی استفاده از آن URL را به کاربرانش نمیدهد . تایپ کردن آدرس tsu.co  هر جایی در فیس بوک، اینستاگرام یا پیام رسان های فیس بوک به پیام های خطایی منجر میشود که به شما میگویند نظرتان ثبت نخواهد شد . ( گرچه به نظر نمی آید که چنین محدودیتی در واتس اپ وجود داشته باشد . )


مشکل ظاهرا روش بیزینش تی اس یو است که به کاربرانش بر مبنای مقدار به اشتراک گذاریشان جوایز مالی میدهد . تی اس یو 10 درصد سهام تبلیغات ایجاد شده توسط کاربران را نگه میدارد و باقی مانده ی 90 درصدی اش بین کابرانی که دوستی را دعوت میکنند پخش میشود . اگر این مدل به نظرتان آشنا میآید به خاطر شباهتش به برنامه های کاری هرمی است .


فیس بوک میگوید که سایت هایی مانند تی اس یو رفتار اسپی را که قوانین طراحان را نقض میکنند تشویق میکند.
یکی از سخنگویان فیس بوک  میگوید : " ما همه ی سایت ها و اپلیکیشن های مربوط به فیس بوک را ملزم به به پیروی از سیاستمان کردیم . ما به طراحان اجازه نمیدهیم که به اشتراک گذاری در سایت ما را تشویق کنند چون این کار به اشتراک گذاری اسپی را تشویق میکند و تجربه ی بدی برای کسانی که در فیس بوک اند به وجود می آورد .  صفحه ی کمپانی فیس بوک که بیش از 11000 طرفدار دارد نیز در حال کار کردن است . ( URL های پست شده در آنجا به خود صفحه بر میگردند تا به سایت شرکت ) .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیس بوک برای سومین بار در سه هفته گذشته دچار مشکل شد