نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

شبکه‌ی اجتماعی Facebook تست اولیه از قابلیت جدیدی را آغاز کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا Wi-Fi رایگانی که در نزدیکی آنها قرار دارد را شناسایی کنند.
درحال حاضر این قابلیت در دسترس بعضی کشورهای منتخب قرار دارد و هنوز در اختیار تمامی کاربران قرار نگرفته، اما برخی از کاربران خوش‌شانس نسخه‌ی iOS موفق شدند فهرستی از Wi-Fi‌‌هایی که در مجاورت آن‌ها قرار دارند را روی یک نقشه مشاهده کرده و مسیر رسیدن به Wi-Fi را بیابند. برای فعال کردن این ویژگی، کاربران می‌توانند از طریق منو و انتخاب گزینه‌ی مشاهده از طریق Wi-Fi، به شبکه‌های رایگانی که در دسترس‌اند، متصل شوند. پلتفرم مذکور، کاربران را ترغیب می‌کند تا همواره امکان دسترسی به موقعیت مکانی خود را فراهم نمایند.
شبکه‌ی اجتماعی Facebook اعلام کرد، مجوز ساخت برنامه‌ای برای دسترسی به تاریخچه‌ی موقعیت مکانی کاربران را دارد که به آن اجازه می‌دهد، تاریخچه دقیقی از مکان‌هایی که کاربران از طریق دستگاه Wi-Fi رایگان به آن متصل شده‌اند را در اختیار داشته باشد.
ارائه چنین سرویسی از سوی کسب‌وکارها با همکاری Facebook کاملا منطقی به نظر می‌رسد، کاربرانی که به دنبال اینترنت رایگان هستند به موقعیت مکانی این شرکت‌ها مراجعه می‌کنند و ممکن است برای استفاده از سایر خدمات آنها پول نقد هم پرداخت کنند.

برچسب هاWififacebook
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیس بوک، مسنجر خود را برای ویندوز 10 عمومی میکند