ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۸ شهريور

مصوبه ۳۰۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در پنجم مرداد ماه ۹۹، درخصوص نحوه جریمه تخلف از مقررات تعرفه ای دارندگان پروانه سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات امروز در هیات دولت تصویب شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، براساس ماده یک این مصوبه، در صورت تخلف دارنده پروانه ارایه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از هرگونه مقررات تعرفه ای شامل و نه محدود به تعرفه های عمده فروشی، بین اپراتوری، امکانات پایه ای، بیت استریم و خرده فروشی اعم از عادی و تشویقی، دارنده پروانه موظف است حداکثر ظرف مدت 48 ساعت زمان ابلاغ سازمان، تخلف را رفع و مبالغ اضافی دریافتی را به اشخاص طرف قرارداد مسترد کند.
در ماده دو این مصوبه آمده است که در صورت عدم رفع تخلف ظرف مدت 48 ساعت از زمان ابلاغ، سازمان می تواند دارنده پروانه را تا زمان رفع کامل تخلف و به ازای هر روز تاخیر در رفع هر تخلف، تا سقف یک دهم درصد از درآمد ناخالص سالیانه براساس آخرین صورت مالی حسابرسی شده جریمه کند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی براساس این مصوبه می تواند علاوه بر جریمه موضوع ماده 2، نسبت به اعمال سایر مقررات و مفاد موافق نامه پروانه اقدام کند و در صورت تکرار تخلف موضوع ماده یک، رگولاتوری می تواند نسبت به تعلیق، کاهش مدت اعتبار یا لغو پروانه اقدام کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه