نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۹ مهر

این خبر در ابتدا در کنفرانس I/O شرکت Google با تمرکز بر ارائه‌ی ویژگی‌های جدیدی چون امکان ارسال پیغام، اعمال شخصی‌سازی‌های بیشتر به همراه کاربری سلامت، اعلام شده بود.
Google از این زمان برای ارتقاء سیستم‌عامل دستگاه‌های پوشیدنی خود استفاده خواهد کرد و تا آن زمان، نسخه‌های پیش‌نمایشی برای توسعه‌دهندگان انتشار خواهد داد. در انتشار نسخه‌ی کنونی، قابلیت دسترسی مستقیم به Play Store از طریق ساعت هوشمند مهیا شده است.
Google در جایی دیگر صراحتا دلیل این تأخیر را ارتقاء کیفی پلتفرم عنوان کرده و دلیل سخت‌افزاری در میان نبوده است. در همین راستا، شرکای تولید دستگاه‌های پوشیدنی Google همانند Huawei، LG و Motorola در ابتدای ماه میلادی جاری، خبر از عدم تولید دستگاهی جدید در سال ۲۰۱۶ را دادند. علاوه بر آن، از سوی Google نیز خبرهایی در مورد دستگا‌ه‌های پوشیدنی Androidئی نیز شنیده نشد.

Developer Preview 3 چندین ویژگی جدید به سیستم‌عامل اضافه کرده است. مهم‌ترین آن همان‌طور که گفته شد، امکان استفاده از Play Store، مستقیما از درون دستگاه پوشیدنی است. با کمتر کردن وابستگی دستگاه پوشیدنی به گوشی هوشمند، به کاربران دستگاه‌های iOS نیز اجازه می‌دهد تا با چنین دستگاه‌های بهتر کار ارتباط برقرار کنند. Play Store برنامه‌ها را از طریق بلوتوث، WiFi و یا حتی دیتای شبکه می‌تواند دانلود کند. در حال حاضر، برنامه‌هایی که نیازمند پرداخت هزینه باشند، همچنان به تأیید از درون گوشی هوشمند نیازمندند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اجرای بدون مشکل برنامه‌های Android بر روی Chromebook