ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱ تير

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر توجه ویژه این شرکت به منظور توسعه روز افزون شبکه زیرساختی مخابرات، اظهار داشت: مبلغ حق اشتراک تصویب شده در مجمع فوق العاده مخابرات، کاملا منطبق با مواد اساسنامه شرکت مخابرات ایران و کمیسیون تنظیم مقررات و در جهت هزینه کرد پروژه های توسعه شبکه مخابرات کشور مصروف می‌شود.
بیدخام با اعلام این مطلب تشریح کرد: تعرفه خدمات مخابراتی در تمام بخش ها ،اعم از صوت و دیتا از سال ۸۴ تاکنون، به مدت ۱۵ سال افزایش نیافته ، در حالی که در این مدت علاوه بر تورم روزافزون سالانه، میزان تعرفه تمام حامل های انرژی چندین برابر افزایش یافته است.
وی افزود: هزینه خالص نگهداری هر خط به جز هزینه های جانبی، حدودا ماهانه ۷ هزار و ۵۰۰ تومان است که مبلغ حق اشتراک به صورت میانگین ، بخش کوچکی از این هزینه در حدود ۳ هزار و ۶۰۰ تومان را پوشش می دهد. این در حالی ست که از ابتدای سال ۹۸، آبونمان، راندآپ و حداقل کارکرد قبوض صادره مشتریان، با تصمیم مراجع ذیربط به صورت کامل حذف شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: لزوم توسعه شبکه و جایگزینی تجهیزات جدید به جهت ضرورت تغییر تکنولوژی، افزایش قابل توجه هزینه های ناشی از اقلام رفاهی کارکنان و بازنشستگان ، از جمله مهم ترین اولویت های شرکت مخابرات ایران است.
وی یادآور شد: دریافت حداقل مبلغ ممکن برای حق اشتراک تلفن ثابت در روستاهای سراسر کشور به میزان ماهانه ۱۰۰ تومان و عدم تغییر آن ، نسبت به حق اشتراک مصوب پیشین، موید حرکت شرکت در جهت توسعه زیرساخت ها همراه با توجه به وضعیت اقتصادی کلی در کشور است.
بیدخام افزود: حق اشتراک تلفن ثابت در شهرها ماهانه ،۲۰۰۰ تومان، در مراکز شهرستان ها، ماهانه ۲۵۰۰ تومان؛ در مراکز استان ها به استثناء کلان شهرها ، ماهانه ۴۰۰۰ تومان ؛ در کلان شهرها ماهانه ۵۰۰۰ تومان و در شهر تهران، ماهانه ۸۰۰۰ تومان، تعیین و مصوب شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه